Sunday 27 February 2011

Terima Kasih JAD DRAMA CLUB

Salam dan selamat datang ke NotaJiwaKU


inilah dia ahli2 JAD Drama Club...diorg ni siyes best, sporting, fun, open minded dan yang sewaktu dengannye...

shak, fizah, raziz, chong, abe mat, lia, sarina, amira minna arigatou! aku berasa sggh bangga bertemu manusia cam korang, terlalu byk bnda yg aku belajar dari kamu semua, and what is more important perangai kita sama je..suke perform sesuatu atas pentas..ohhh (o.0)
kita selalu busy, xde duit, xde idea dan macam2 yang xde lagi tapi everytime projek kita siap, dan dapat feedback positif dari smua org, kita rasa puas hati kan? itu lah sebabnya kita masih bertahan selama 3 tahun, thanks to all sekali lagi.
Kepada syak dan fizah, selaku manusia tertinggi pangkatnya dalam kelab ni, aku mewakili semua ahli drama club kalau2 ada terasa hati, terlupa skrip, datang lmbat, x beri komitmen kami minta maaf byk2...sori bos!

...

Lepas ni smua org dah berpisah, harap2 kisah yang kita dah buat bersama xkan luput dimakan zaman, semoga semua berjaya dalam perjalanan hidup masing2 good luck~

Setiap Manusia Mempunyai Cerita Berbeza (Nota Jiwa)

12 comments:

  1. roti sama~~~~~~~
    kyaaaaaaaaaa..terharu desu wa..
    naichatta~~~

    ReplyDelete
  2. kesso! ore wo nakasete..konyaro T^T

    sankyuu, arigatou, thnx, tq...roti n sume2 ahli drama club hontouni~~

    ReplyDelete
  3. tenet slow..xdpt nak follow yr blog..rugi2..pe2 pn..kept in touch ye..ngeh2...

    ReplyDelete
  4. ドラマクラブ最高!tahun depan punya pre-graduation party unutk batch 5, semua ahli kelab dijemput hadir untuk mempersembahkan sebuah lagi karya terbaru..kandungannya kali ini tentu ada unsur-unsur pengalaman belajar di Jepun kan? :) (sudah melawat blog kamu seperti yg dipinta dan tkasih atas lawatan anda juge :D)

    ReplyDelete
  5. wahh mendapat jemputan khas...sensei kna cakap kat syakirin/fizah sbb mereka presiden kelab ni...thank you sensei kerana sudi melawat blog yg bru lahir ni)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Facebook Favorites More

 
Mohamad Syafiq bin Yudin